CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

الخميس، 18 سبتمبر 2008

يانووووور عيني


ازيكم كلكم؟؟ يارب تكونوا بخير

انا البوست اللي هكتبه اختي اتكلمت عليه ويمكن تقول اني بقلدها هههههههههههههه بس لا والله ياموني انا كمان حاسة اني عايزة اكتب وكمان انتي لما قلتيلي كتبت علي نور قلتلك انا كنت هكتب انا كمان معلش بقي حصل خير..

اللي حصل ياجماعة ان انا كنت قايلة لكم في البوست اللي فات اني كان ليا اخت حامل وهي الحمدلله ولدت وجابت(نورسين) بالمناسبة معني اسمها يعني(ضوء القمر) بجد ياجماعة نور دي نستني كل حاجه كنت شايلة همها وكفايه براءة وشها

انا ليا اختين غير جهاد متجوزين وبرده مخلفين وكدة بس جهاد دي حاجه تانيه لانها اقرب واحدة ليا وبجد بحبها اووووي

مش قادرة اقولكم اليوم اللي كانت بتولد فيه كنت عاملة ازاي بس الحمدلله انها قامت بالسلامة انا ياجماعة فرحانه اوي بجد ومن كتر فرحتي حاسة اني مش عارفه اكتب كل اللي عايزة اقوله الحمدلله وعلي فكرة انا لحد دلوقتي والله مش مصدقه ان جهاد بقت ام مش بصدق الا لما

بشيل نور وابوسها واحس بالحقيقه اللي انا فيها فعلا حبيت اشارككم معايا فرحتي ويارب انتوا كمان تحصل كل حاجه تخليكوا فرحانين ومبسوطين وان شاء الله هكتب بوست تاني عليها بس هقوم دلوقتي لانها بتعيط ومفتحه عنيها وانا عايزه العب بيها

تصبحوا علي خيييير

20 شووووووط:

صباح الصباح يقول...

الاول

هههههههه

زى ما انور وجدى قال فى امير الانتقام

ههههههههههه

ما شاء اللة بيبى وكمان فى الشهر الجميل دة

ربنا يخليكوا لبعض ويخلى لك نور سين

بس هوة الاسم بالتركى؟؟

غير معرف يقول...

ربنا يحميها و يحفظها و يكرمها يا رب

و يا رب يا ربنا تكبر و تبقى قدنا

و ربنا يفرحك دائما يا رب

إخوانى حتى النخاع يقول...

ربنا يخليها

بس إسمها جميلـ أوى وانا بحب أوى الإسماء الجميلة والغريبة دي

*********************
وبالله عليكى بقا خلى قلبك أبيض

يا ستى اخوكى الصغير وغلط معايا ... وجه يصالحك هتقوليله لأ ؟؟!!!

وانا والله مستعد أعمل أى حاجة .. بس تصالحينى :(

وانا عارف إن إنتى مصلحانى بس بتتقلى عليا .. صح ولا لأ ؟؟!!

سارة درويش يقول...

هههههههههههههههههههه تلعبي بيها ؟!! طب خلي بالك بقى لما تكبر نور وتيجي تقرا مدونتك ههههههههههههههههه الف الف مليووووووووووووووون مبروووووووووووك حبيبتى ويارب يحميها ويبارك فيها ياااااااارب والله وبقيتى خالتو يا شيتوووووس

حسن حنفى يقول...

الف مليون مبرووووووووووووووووووك

ربنا يخليهالكم يارب

مش فيه احسن من الاطفال

blue-wave يقول...

الف الف مبروووووووووك
ويارب يخليهالكم يارب
وتتربى فى عزكم وعز مامتها
على فكرة
عاجبنى اسمها اوىىىىىىى

حنين.. يقول...

الف مبرررررررررررررررررررررررروك
عقبال ما نشوفك كدا وانتى ام عيااااااال كتير
بس هتسميهم ايه؟
والاسم عجبنى جداااااااااااااااا
ويا ترى عامله ايه فى الصيام؟
دمتى بخير
تحياتى ليكى

romansy يقول...

مبروك يا طنط شيتوس
بقيتى طنط خلاص
ربنا يخليك نور
وتطلع من المدونين الكبار كده زيك
وزى اختك
اظاهر العيله لها فنانين

عـــــا شــــق الـــحــــب يقول...

مبروك عليكى البنوته الجديده فى العيله
وان شاء الله تبقى زيك كده
دمها خفيف
وكلاها رائع زيك

غير معرف يقول...

الف ميت مليون مبروك

ليوم 17 رمضان

اولا غزوه بدر

ثانيا حسام يحى (العبد لله)

ثالثا نور


ماشاء الله ده يوم عظيم فعلا

وفى رمضان كمان

اللهم لافخر

ShimaaMahdy يقول...

الف الف مبروك لاختك وليكى جبتلك لعبه D:

ربنا يبارك فيها يارب و تشوفيها عروسه كبيره

و تقولك ياخالتو بقى (:

تحياتى

(:

د. مونى يقول...

تصدقى بقى ان انا هخلى سماح ورباح يقرو البوست ده بالذات؟ هياكلوكى لما يقرو الكلمة بتاعت جهاد حاجة تانية،،،،
ولا اقولك بلاش لاحسن اعمل فتنة طاتفية عندنا فى البيت وهو مش ناقص

yoyo يقول...

أخبارك ايه يا قمر ؟؟

الف الف الف مليون مبروك

ربنا يبارك لكم فيها يارب

وتعيش وتتربى فى عز باباها ومامتها

اسمها حلو اوى ربنا يبارك فيها

وعقبال ما نشوف بنوتك كدا يا قمر ان شاء الله بس انت خلصى دراسة الاول

تحياتى
يويو

Resala يقول...

الف الف مبروك ليكى ولاختك وليكم كلكم
وكل سنه وانتى طيبه بمناسبه العام الدراسى الجديد
واتهدى بقه وزاكرى كويس خلينا نخلص
ههههههههههههه
انا غيرت شويه حاجات فى المدونه كده
منتظر تشريفك ليا
http://3eesh7ayatak.blogspot.com/

Unknown يقول...

ازيك يا شيتوس

يارب تكوني بخير

وحمد الله علي سلامة اختك وربنا يخلي الامورة الجميلة نورسين وما يحرمك منها ومن برائتها

وربي يخليلك اخواتك المتجوزين ويحليلك ايامك

ربنا يوفقك

د/برقش

romansy يقول...

كل سنه وانتى طيبه
عيد سعيد عليكى وعلى المسلمين جميعا

حنين.. يقول...

كل سنه وانتى طيبه يا قمر

trick يقول...

ايه ده مش كتبتي من زمان
يارب تكوني بخير
ليكي تاج عندي
ياريت تستلميه

سارة درويش يقول...

شيتووووووس وحشتينى موت يابنتى فينك وفين توبيكاتك اللي زي العسل .. لأ انا كده هزعل من نور اللي سرقتك مننا

حسن حنفى يقول...

وييييييييييييييييييينك

الدراسه خلتك تنسينا ولا ايه