CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

الأربعاء، 5 نوفمبر 2008

وحشتوووووووووووني

ازيكوا؟؟؟
بجد وحشتوني اوي ومفتقداكم اكتر بكتيييييييير وحشنتني تعليقاتكم وكلامكم وارائكم اللي كانت بتفرق معايا في حاجات كتير اوي وبتكمل لي وجهة نظري ...
بس معلش بقي الدراسة من ساعة مابدأت وانا مطحونة في الدروس والمدرسة ووقتي بقي ضيق جداااااااااااااا!
ادعولي ياجماعه ربنا يوفقني السنة د
ي واقدر اجيب مجموع نايس يخليني ادخل الكليه اللي الاقي نفسي فيها،انتوا عارفين انا جوايا ليكو كلام كتير جدا بس حاسة اني لو كتبته كله هيبقي مالوش اي علاقه ببعضه لانه مختلف يعني عايزة اتطمن عليكوا واحكيلكو واهزر معاكو .
يارب كلكم تكونوا بالف خير وسلامة وسعادة وصحة وكل حاجه جميله لان انتوا بجد حاجة جميلة جدا في حياتي يارب تكونو فعلا بخير
هطلب بقي منكم طلب لاني مش هقدر ادخل علي كل مدونة زي زمان لان عندي درس وامتحان بقي واييه؟؟؟
كل واحد هيقرا البوست ده في تعليقه يطمني علي نفسه وحياته وانا ان شاء الله في اقرب فرصه هدخل واقرا واتطمن عليكو لان بجد وحشتوووووووووني..
وادعولي عشان اخلص بقي من الثانوية العامة وقرفها وافضي كدة واقعد ع النت ومعاكو زي زماااااااااان فاكرين؟؟
كنت علي طول ع النت وعلي طول معاكوا وعارفه اخباركوا بس بجد لما بعدت عن المدونة حسيت بالفرق وبالجزء الناقص اللي كان قرب يكتمل جوايا بس الدرلسة الله يسامحها بقي!!!
اتفقنا بقي عشان مش عايزة ارغي كل واحد هيقرا البوست في تعليقه يطمني علي نفسه ده لو حد علق اساسا انا حاسه انكم نسيتوني بس يلا بقي قولتكم سامحوني ويارب تكونوا كلكم بخير واللي بيدرس ربنا يوفقه واللي مابيدرسش ربنا يوفقه برده.
واللي مريح بقي ولا دراسه ولا غيره ياااااااااااسلااااااااااااام بيتهيألي مش محتاج دعوة وعلي فكره مش بحسد عشان عارفه الامخاخ التحفه يعني ههههههههههههههههههه
يلا ربنا مع الجمييييع
اختكم شيتوس

17 شووووووط:

romansy يقول...

اهلا شيتوش
فينك يا جميل
حمد الله على سلامتك
يارب يوفقك فى الراسه وتنجحى
بس النهارده عيد تانى بعد عيد الحب
وكمان انا شايف ان المدونه طايره من الفرحه ازاى

romansy يقول...

دا انا اول تعليق كمان

حسن حنفى يقول...

شيتوووووس

فينك من زمان مش نعرف اي حاجه عنك يارب تكوني بخير دايما انا عارف الدراسه ربنا يكون في عونا كلنا

انا الحمد لله تمام بس انتي طمنينا عليكي كل شويه ومش تنسينا من دعواتك


دمتي بخير

blue-wave يقول...

والله وحشتينا يا شيتوس
ويارب تفضلى دايما بخير

yoyo يقول...

شيتوس

والله لك وحشة كبيييييييرة اوى يا قمر

ربنا يوفقك يارب وتحققى كل الا تتمنيه انت بس اعمل اللى عليك وان شاء الله ربنا يوفقك

خلى بالك من نفسك وابقى طمنينا عليك

تحياتى
يويو

حسن حنفى يقول...

كل سنه وانتي طيبه

عيد سعيد

YaQeeN يقول...

كل سنه وانتى طيبه يا شيتوس..
يارب دايماً يوفقك فى حياتك وتلاقى نفسك فى الكليه اللى تتمنيها يارب..

واحنا عازرينك لان اكيد وقتك ضيق وبنتمنالك كل خير..ومش عاوزين نعطلك اكيد عن الاهم ومصلحتك ونجاحك عندنا هو الاهم طبعا..


اسفه عن غيبتى الطويله لكن ظرو دراسيه زيك تمام ويمكن اكتر..

كل سنه وانتى طيبه وان شاء الله اطمنك علينا دايما..

Resala يقول...

اولا يا شيتوس احنا منسناكيش ولا حاجه
وربنا يوفقك وتدخلى الكليه اللى بتتمنيها
وانا على فكره كانت المدونه اتمسحت بس رجعتها وعنوانها
http://3eesh7ayatak.blogspot.com/
منتظر تشريفك ليا

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

ROMANSY
أزيك ياجميل ميرسي اوي علي سؤالك ويارب تكون بخير

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

حسن حنفي
حبيب قلبي وااللي معايا ف نفس الهم ده هههههههه
عامل ايه ف الدراسه يارب تكون دايما تمام وان شاء الله تجيب مجموع كبيييير
ميرسي علي سؤالك
اشوفك علي خير

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

د.عمرو
ازيك ياجميل؟؟
يارب تكون بخير واخبار كتاباتك التحفه ايه
والله ليك وحشه كبيره موت
انا هدخل دلوقتي ع مدونتك لان كتاباتك وحشتني جدا
اشوفك هناك بقي

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

يويو
عامله ايه ياقمر
انتي كمان والله وحشتيني خالص ومتشكره اوي علي دعواتك الجميله اللي زيك دي
ربنا معاكي انتي كمان ويارب تكوني دايما بخير

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

ميادة
ازيك عاملة ايه يارب تكوني كويسه
والله وحشاني جدااا
وربنا معاكي انتي كمان ف دراستك ويوفقك
اختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

جيمي*
بااااااااااشاااا
ازيك ؟
ولا انا كمان نستكم والله الناس الكويسه عمرها ماتتنسي ابدا امال هفتكر مين بس؟؟
يارب تكون بخير
شيتوس

حسن حنفى يقول...

ربنا معاكي يارب

ان شاء الله اباركلك في اخر السنه

يلا هانت مش لسه الا شهر ونص

:d

دعواتك بقي

حسن حنفى يقول...

ايه فينك الامتحانات خلصت من مان

ومش قلتي عملتي ايه ؟

حسن حنفى يقول...

ايه اخبار الكله وفينك ؟