CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

الأحد، 14 سبتمبر 2008

يخربيت ام الحفر!!!


ههههههههههههههههههه

طبعا انتوا كلكم مستغربين من العنوان لالالالا ماتستغربوش هتعرفوا كل حاجة دلوقتي
انا ياجماعة امبارح كنت نازله وسط البلد بتفرج علي لبس وكدة بجد كانت حاجة لا تطاااااااااق خااااااااالص.
طبعا كلكم عارفين الزحمة ده كمان غير انهم بيعملوا عندنا مترو فمخلي الشوارع ماشاء الله فظيعه جدااااا.
اللي حصل بقي ان انا ماليش خلق لحد والله ساعات بيتهيألي اني ممكن همسك حد اضربه بس بمسك نفسي ده غير الزحمة غير رخامة
الشباب يعني مش عارفه هما في ايه ولا في ايه ؟؟
يعني امبارح كنت واقفه بتفرج علي لبس وغصب عني ببص علي اختي لقيت واحد بيقول لي ايه (خليها بعد رمضان بقي)
هههههههههه طبعا ماردتش عليه بس والله كنت عايزة اضحك ومسكت نفسي بالعافيه وبيني وبين نفسي قلت ده عبيط دة ولا ايه
قال خليها بعد رمضان محسسني اني قلتله تعالي ياض اظبطك ههههههههههههه
المشكله انه اساسا ماكانش نايس يعني وانا لما بصيت بصيت غصب عني اكتر حاجة ممكن تضحكني لما اقابل حد اهبل كده .
المهم وانا ماشية حاسة اني مش عارفة امشي ومتنرفزة واختي كانت ماشيه معايا وهي بقي حامل وماشية مش طايقة نفسها هي كمان
يعني ماشيه شايله نفسها وشايله فرد كمان جواها الله يكون في عونها يعني هههههههههه .
بس واحنا ماشيين بقي كل مانروح مكان نلاقيهم بيحفروا فانا قلت( يخربيت ام الحفر كل شويه تحفروا ده ايه الأرف ده )
ههههههههههه المشكله ان رئيس الحي كان قاعد لا والراجل بيغمزلي مش عارفه علي اساس اني اخاف مثلا ولا ايه
ههههههههههههههههه
بس فبجد والله الشوارع بقت حاجة لا تطاق وتخلي الواحد لو نازل متشيك اخر شيااااكة من الزحمة يبقي( برعي) يعني هههههههه
واكتر مكان بكرهه في حياتي (العتبة) فظيعة اوي بجد انا بمشي هناك بتخانق مليوووووون خناقة انا والله خلقي ضيق جدا
اه بهزر واضحك وبحب الناس جداااا بس اللي يستهبل يستاهل بقي اللي يجراله مش ناقصه هي يعني.
وغير كدة المفروض انهم يفكروا شويه يعني عملوا المترو ده في توقيت غير مناسب خاااااالص رمضان والعيد والمدارس
غير الزحمة المعتادة اللي في العتبة داااايما ربنا يشفيهم بجد والله.
معندهمش وسط ياإما ينفضوا خاااااااالص ياإما يعملوا الحاجة في وقت مش مناسب يعني مثلا موضوع جبل الدويقة ده المفروض ان الحكومة كانت عارفه ان الجبل دة مهدد بالأنهيار ومفكرتش انها تصلحه وماتحركوش الا لما وقع .
ييجوا علي مكان زحمة اساسا من غير حاجة ويعملوا مترو ومافيش تمييز ان رمضان كان داخل والعيد اهو جاي والمدارس والناس
كلها بتشتري لوازمها يعني بجد لا مبالاه فظيييعة وبجد بقت حاجه تقرف اووووي امتي بقي هيتعدل حالنا؟؟؟

30 شووووووط:

حسن حنفى يقول...

ههههههههه

عايد وفيها ايه يعني اما الحكومه تيجي تعملكم حاجه تزعلوا خلاص يبقي انتم اللي مش عاوزين

ههههههه

ربنا معانا

مدرسة سوادة الاعدادية المشتركة يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
مدرسة سوادة الاعدادية المشتركة يقول...

بجد حكاياتك و اسلوبك في الكلام يشد
ياشيتوس

غير معرف يقول...

اهدى اهدى


ايه كل ده بس

هدى اعصابك يا بنتى

خدى نفس عميييييييييييييق

شهيييييييييييييق ... زفيييييييييير


بس كده

ههههههههههههههههه


و موضوع الناس اللى بتدايق ده بجد مقرف جداااااااااااا

ايه ده بس !!!!!!!!!1


ناس غريبه


و الله انا كمان افتكرت و اتنرفزت لازم اهدى انا كمان

إخوانى حتى النخاع يقول...

يا شيتوس
لو سمحتى ضيفى بس الاميل بتاعى هوت ميل أو ياهوو
لأن فيه لو سمحتى تعليق بسيط كدا
وحاجة ضرورية جدا
لو سمحتى بس يا شيتوس

ikhwange_masrey@yahoo.com
mostafa_yehia33@hotmail.com

لو سمحتى ضرورى جداا

إخوانى حتى النخاع يقول...

يا شيتوس
لو سمحتى ضيفى بس الاميل بتاعى هوت ميل أو ياهوو
لأن فيه لو سمحتى تعليق بسيط كدا
وحاجة ضرورية جدا
لو سمحتى بس يا شيتوس

ikhwange_masrey@yahoo.com
mostafa_yehia33@hotmail.com

لو سمحتى ضرورى جداا

إخوانى حتى النخاع يقول...

يا شيتوس
لو سمحتى ضيفى بس الاميل بتاعى هوت ميل أو ياهوو
لأن فيه لو سمحتى تعليق بسيط كدا
وحاجة ضرورية جدا
لو سمحتى بس يا شيتوس

ikhwange_masrey@yahoo.com
mostafa_yehia33@hotmail.com

لو سمحتى ضرورى جداا

إخوانى حتى النخاع يقول...

يا شيتوس
لو سمحتى ضيفى بس الاميل بتاعى هوت ميل أو ياهوو
لأن فيه لو سمحتى تعليق بسيط كدا
وحاجة ضرورية جدا
لو سمحتى بس يا شيتوس

ikhwange_masrey@yahoo.com
mostafa_yehia33@hotmail.com

لو سمحتى ضرورى جداا

إخوانى حتى النخاع يقول...

يا شيتوس
لو سمحتى ضيفى بس الاميل بتاعى هوت ميل أو ياهوو
لأن فيه لو سمحتى تعليق بسيط كدا
وحاجة ضرورية جدا
لو سمحتى بس يا شيتوس

ikhwange_masrey@yahoo.com
mostafa_yehia33@hotmail.com

لو سمحتى ضرورى جداا

إخوانى حتى النخاع يقول...

ضيفى الياهوو علشان الهوت ميل عندى مش شغال

مش عارف ليه ... ضيفى الياهوو

مستنيكى ضرورى جداا لو سمحتى يعنى

ADMIN يقول...

"يخربيت ام الحفر!!!"
دماغى وجعني تصدقى ههههههه
good bost

blue-wave يقول...

هههههههههههههههه
والله انتى زى العسل يا شيتوس
وفعلا موضوع الحفر والتخريب فى الشوارع دا بقى حاجه لا تطاق
والتظبيط كمان:))
عموما بس ابقى خدى بالك من نفسك
تحياتى

إخوانى حتى النخاع يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
Resala يقول...

ههههههههههههههههه
بجد يخربيت ام الحفر
صداع وبهدله شوارع عالفاضى
واما عن موضوع المعاكسه ده فده للاسف بقه طبيعى فى شوارعنا
هنعمل ايه بس
ربنا يستر..........
تقبلى مرورى
جيــــــــــــــــــمى

سارة درويش يقول...

هههههههههههههههههههههه
موتتينى من الضحك يا شيتوس ..احنا عندنا بدل الحفر بقى الماية .. عربية رش الماية ما يحبكلهاش ترش الشارع الا لما اجى اعدى وانا لابسة جيبة بيضا هههههههههههههههههه

صباح الصباح يقول...

اية دة يا شيتوس

انتى نازلة تجيبى هدوم العيد

يااا عم الحركااات

بس اصلا يعنى جت ع المطبات

كا كلة منيل بنيلة

جت ع المطبات يعنى؟

وبعدين الدويقة ما فيهاش حد مهم او عندة كتاكيت

سورى كتاكبت يعنى فلوس بس بالحبشتاكانتى

يبقى يهتموا بيهم لية؟؟؟

انتى جاية تشتغلى اية؟؟

ههههههههههههههههههه

اخوكى
صباح الصباح

romansy يقول...

هى دى مصر يا رافت
اقصد شيتوس
هما اظاهر عاملين الحفر دى
عشان يشوفوا كام واحد شاطر فى مصر
ماشين بمبدا
ما يقع الا الشاطر
ههههههههههه
سلام يا جميل
واوعى تقعى
رومنسى

إخوانى حتى النخاع يقول...

السلام عليكم ...


انا بجد بعتذر منك .. وبطلب منك إنك تسامحينى

كنت بجد زى ما تقولى كدا متنرفز حبتين

بس بجد انا متأسف .. وانا أعتذر جدا عن الى حصل منى

انا والله كنت ناوى بعد لما كتبتها علطول اعتذر منك .. بس قولت لما ترد عليها الأول

بس معلش .. والله انا متأسف وغلطان جدااااا


غلطان علشان كلمت اختى الكبيرة بالأسلوب دا .. بس والله ما دا أسلوبى ولا حاجة .. لو سألتى حد من الى اعرفهم كويس هتلاقى أسلوبى غير كدا خاااالص

أسلوبى بيكون دايما رقيق .. مش بيكون فيه عنف ولا حاجة

ويا ريت لو عملتيلى بلوك يا ريت تمسحيه واكلمك هناك واعتذرلك

ويا ريت تغيرى رأيك .. وتخلينى برده أخوكى الصغير .

ومهما حصل إنتى أختى الكبيرة الى لزما أحترمك

وعلى حكاية صورتك ومش صورتك نتفاهم فيها على الميل



إيه دا ؟؟
برده مصره إنك مش هتزورينى ؟؟!!!

طب علشان خاطر أخوكى الصغير


طب أقولك حاجة حلوة ؟؟

هريــــــــــــــــسة


خلاص بقا ... ابتسمى وبلاش الوش المكشر دا

ويا ستى حقك عليا

برده لسا ؟؟

طب هقولك عرض مية مية..

لو حولت من الزمالك للأهلى هتقبلى أسفى ؟؟

طب انا يا ستى بقيت من مشجعى الأهلى

أهـــــلى ... أهـــــــــــلى


خلاص ؟؟؟
رضيتى كدا ولا إيه ؟؟؟


أخييييرا .. ضحكتى

إن شاء الله تكونى مسمحانى
ومستنى ردك على نار
**************************

أخوووكى الى هيفضل أخوكى الصغير :)

MoHaMeD HoSSaM يقول...

بقي المشكلة انه اساسا مكنش نايس؟

تاني حاجة ام المترو دا بيعملوا فيه بقالوا سنة مفتركتش غير وانتي نازلة ان في حفر وقال جايين يعملوا ايام عيد ومدارس ورمضان

هو اي دا بس الي جايين يعملوا في رمضان والعيد والمدراس ما بقالهم سنة شاغلين ولا انتي كنتي نايمة في الكهف


وقال ملقوش غير العتبة
هو طريقة كدة عشان اتجاه سيره تحت الارض كدةولا يروحوا يعملوا في روكسي وبعد كدة يوصلوا للعتبة لحد لما العيد والمدراس يخلصوا

والنبي انا ضحكت لما قلت يا بس


ركزي شوية والنبي يا حاجة

يلا حصل خير

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

حسن حنفي*
والله علي رأيك
ربــــــــنا معاااااااااانا
جزاك الله خيرا
دمت سالم
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

مستر محمد سلامة*
ربنا يخليك يارب
وان شاء الله دايما منورني
دمت سالم
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

ماجنوليا*
ماشي ياستي ههدي عشان خاطرك بس
ادعيلي والنبي بالصبر لأحسن انا خلاص هيجيلي شلل ههههههههههه
دمتي سالمة
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

شاب إسكندراني*
ياسيدي سلامة دماغك
ميرسي لمرورك

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

د.عمرو*
عمووووورة ازيك؟؟
يارب تكون بألف خير
ماشي ياعم هاخد بالي من نفسي عشان خاطرك بس ههههههههههههههههه
والله انت اللي زي العسل ربنا يبارك فيك
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

جيمي*
هههههههههه
والله ضحكتني
يابني ياريتها جت ع الصداع بس
ده انا خلاص هيجيلي شلل والله
يلا علي رأيك ربنا يستررررر
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

سمو الأميرة ساره*
ههههههههههه يابنتي ايه دة
انتي ازاي بس بتسكتي لهم ربنا يصبرك ياااااارب ويصبرني معاكي
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

صباح الصباح*
جايه اشتغل ايه ههههههههههههههه
علي اساس ان ماشاء الله الشغل ايه
مرطرت في كل حته
ههههههههههههه
فعلا والله ربنا يصبرنا
ولو عندك شغلانه يبقي نايس اووي يعني
ههههههه
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

رومانسي*
ازيك؟؟
يارب تكون بخير
ياعم والله رأفت من شيتوس مابقتش تفرق
بس ايه حكايه الوقوع دي يانهار اسود
دي بتبقي حاجه تكسف ياشيخ
ههههههههههه
ربنا مايجيب وقوع ولا حاجه وربنا يستر بقي
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

حس الشقي*
طيب ياعم سنه او مش سنة المشكله واحده
وانت مالك اساسا المشكله ان الواد نايس ولا مش نايس مش معقول شاكك في ذوقي يعني انت اكتر واحد عارف ذوقي
ههههههههههههههههه
ولا ايه؟؟
انا ياسيدي هركز وهدعيلك انت كمان تركز بقي النايس هو ده اللي طلعت بيه من ام البوست ماشي ياعم
قلتلك قبل كده لما نشوف اخرتها معاك ايه
مع انها معروفه يعني هههههههههه
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

حس الشقي*
اه علي فكرة نسيت اقولك حاجه مهمه جدااااااااااا
(خفة مله بصراحة)
ههههههههههههههه