CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

الخميس، 11 سبتمبر 2008

رصاصة رومانسية(تااااااج)

ازيكوا؟؟
شفتوا الرصاصة الرومانسية دي ههههههههههه قبل مابدأ عايزة اشكر حبيب قلبي (الرومانسي) لانه افتكرني واهداني التاج اللطيييييف دة بجد متشكرة بس يابني ده يحير اوي يلا ربنا يستر بقي المهم انتوا كويسين؟؟؟ يارب تكونوا بخير ياااااااارب
بسم الله الرحمن الرحيم
1:بدأت التدوين امتي؟ودخلت عالم التدوين ازاي؟
بدأت عالم التدوين من حوالي شهرين ونصف تقريبا عرفته عن طريق اختي (د.موني) لما عملت مدونتها وكده قالتلي اعملي
دة نشاط كويس وانا اتشجعت وخلتها تعمل لي المدونة اعتراف اهو هي اللي عملتلي المدونة منا كنت خيبانه ومعرفش حاجه بقي
ههههههههههههههه
2:إيه كان إنطباعك في البداية؟
بصوا اصل انا كنت بشوف اختي واللي خلاني اتشجع واعمل مدونة اني كنت بشوف الناس والأراء ودي طبعا حاجه مفيدة
فحبيت اني يكون ليا اصدقائي ونبتادل افكارنا وارائنا .
3:مين أكثر واحد بتحب تعليقه علي بوستك الجديد؟
بحب اشوف تعليقات كل الناس خاصة اللي اكبر مني عشان اتعلم منهم ومن كلامهم.
4:ايه أهم حاجة اتعلمتها من عالم التدوين؟
اتعملت حاجات كتير اوي اولهم اني اكتب بحرية وثانيهم اني اتقبل النصيحه سواء كانت معايا او ضدي
لان انا يمكن الأول كنت بتدايق لما حد ينصحني ودة كان عيب وحش جدا فيا بس الحمدلله عديت منه علي خير.
5:حاسس إن التدوين له تأثير؟
طبعا له تأثير انا مدونتي دي بقت حاجة اساسية في حياتي يعني لازم اشوفها كل يوم وكمان اتابع اخبار الناس التانيه
طبعا اثرت لإن انا الأول ماكنتش فاكرة اني هتعلق بعالم التدوين كدة .
6:اذكر 5 أحلام علي الأقل تخص ماضيك وتحلم فيها بتغيير أشياء ما ماذا ستعدل؟ وماذا ستترك؟
1:انا السؤال ده جاوبت عليه قبل كدة في التاج اللي( حسن حنفي) بعتهولي وبصراحة ملغبطني اوي بس هعمل ايه هجاوب وخلاص
الرصاصة دي جامدة اوي يارومانسي ههههههههههه
1:كان نفسي اوووي اكون مغنية
2:كان نفسي اكون دكتورة
3:ساعات كان بيبقي نفسي اكون مهندسة
4:كنت بحب اركب الخيل وكان نفسي ابقي خيال ههههههههه بس جيت في مرة اتعملت اني ماركبش خيل تاني
اظن فهمتوا ليه؟؟ عادي الحصان غدر بيا وكنت هقع فبطلت من ساعتها.
5:برده كنت بحب اوي التنس وكنت عايزة ابقي لعيبة تنس وربنا يسهل بقي.
انا كل اللي عايزة اسيبه في الدنيا دي عمل كويس وسيرة كويسة ورضا ربنا وابويا وامي عليا
مش عايزة اكتر من كدة.
7:اذكر 5 أحلام تخص مستقبلك؟
برده جاوبت عليه قبل كدة بس يلا عادي هجاوب تاني عشان خاطرك بس
1:نفسي اكون راضيه عن نفسي بقي
2:طبعا نفسي اوي احس اني حققت حاجه من اللي بتمناها
3:نفسي لما اخلف يبقي ولادي صبيان اخلي واحد كتور،وواحد مهندس،وطبعا واحد لعيب كورة
وهسميهم عمرو،أحمد،إياد
4:ونفسي كمان اكون ام كويسة جدا لأولادي واعرف اربيهم واهتم بيهم وطبعا نفسي اتجوز واحد اكون بحبه لان غير كده مش هيحصل
هههههههههههههههههه
5:نفسي ماطولش في الدنيا الفانية دي وربنا يتوفاني وانا بكرامتي يعني ماكبرش بقي وابقي مكحكحة
هههههههههههههههههههههه
8:أذكر شخصين علي الأقل متواجدين في حياتك حاليا كنت تود وجودهم قبل الأن بزمن؟
لا بأمانة ناس كتير اوي مش عايزة انسي حد بس انا اي حد بحبه وبيحبني بصدق طبعا كنت اتمني يكون موجود
قبل الأن بزماااااااااااان.
9:أذكر شخصين علي الأقل غير متواجدين في حياتك حاليا كنت تود وجودهم الأن وفي حياة اولادك مستقبلا؟
هما فعلا اتنين عمرهم ماهيتعوضوا ابدا بجد كانوا مثال وقدوة للحب والتقدير
هما تيتا وجدو بس (مامت وابو مامتي يعني)هههههه بجد كان نفسي يكونوا معايا اوي كنت هتعلم منهم
حاجات كتييييييير اووووي.
10:علي من تطلق هذا الرصاص؟
لالالالالالالالالالالا انا مقدرش طبعا اطلق علي حد رصاصة دول حبايبي ههههههه
بصوا ياجماعة ماتخفوش دي رصاصة رومانسية بعتهالي الرومانسي واللي هتبعتهالكم شيتوس ماتخفوش يعني
يعني اووووه اهلاوي والاهلاوي مايخفش ولا ايه؟؟؟
وبرده الزملكاوي يجاوب ويخلي قلبه لون علم فريقه كده .
خايفه انسي حد والله ربنا يستر
د.عمرو،د.موني،حسن حنفي،حبيبة الرحمن،أخواتي حتي النخاع،يويو،حنين،ريمان،كولد أير،
غلبان وليا لسان،أسير الجراح،سمو الأميرة سارة،ماجنوليا،جيمي،
بصوا من الأخر حسة اني نسيت حد بس اسفة والله طب بصوا اي حد هيدخل المدونة يتفضل التاج ومن غير كسوف
وماتخفش دي رصاصة حمرة اهلاويه اوووووي وان شاء الله في الجووووون.

30 شووووووط:

blue-wave يقول...

حلو التاج يا شيتوس
واجابات فى الجووووووووووون
تسلم ايدك

عاشقة القمر يقول...

سلام عليكم عاشقة القمر من السودان كل عام انتم بخير اهل مصر بخير شكلي كدة تحب الكورة اوي مدونتك جميل ربنا يحقق لك ماتمناه في مستقبل ان شاءالله ترضينا ابوك وامك يارب تخلفي ولادي صبيان اخلي واحد كتور،وواحد مهندس،وطبعا واحد لعيب كورة وتكون لهم صديقه تعرفيرايهم وطالعيهم متحرمين يحسدوك عليه ناس هههههههه لابعدالشر عليهم

marmar يقول...

اجااباتك جميله جدا

وانا لسه مجاوبه على النصف الاولانى من التاج

شكرا ليكى يا قمر

تقبلى مرورى وتحياتى

حسن حنفى يقول...

بجد اجابات حلوه

يارب تحققي احلامك

انا ان شاء الله هحل التاج قريب

يارب لان ده تاني تاج النهارده

وانا كان عندي 3 سايبهم

كده بقم 5

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

د.عمرو*
ميرسي ياجميل يعني الجون تمام عجبك؟؟
طيب الحمدلله
ههههههههه
دمت سالم
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

عاشقة القمر*
ميرسي علي الدعوات الجامدة دي بجد
هههههههههه
ونورتيني والله كل سنة وانتي طيبة
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

مرمر*
انتي اجمل والله
عموما ياستي ماشي مسيرك تاخدي تاج غيره
هههههههههههههه
كل سنة وانتي طيبة
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

حسن حنفي*
ربنا يخليك ياحسن ويارب انت كمان تحقق كل اللي بتتمناه وماشي حل التيجان اللي عندك وبعدين حل ده ولا يهمك
وربنا يعيييينك بصراحة
ههههههههه
دمت سالم
أختك شيتوس

غير معرف يقول...

اجاباتك حلوه اوى يا تشيتوس

بجد بجد دمك خفيف و عسوله اوى

و انا هرد على التاج ان شاء الله باسرع ما يمكن بس العزومات بقى انتى عارفه

شكراااا

سلامات

Unknown يقول...

ميحيرش ولا حاجة انت جاوبتي بثقة أهو
خير ربنا يوفقك لطاعته وتكوني في رمضان ده كما تحبين أن تكوني
كل ودي

إخوانى حتى النخاع يقول...

بجد إجابات حللللللللوة أوى أوى أوى

ربنا يا ست يحقق أحلامك دى

وهيا الدكتورة مونى أخنك أختك ؟؟

يعنى أختك أختى

يعنى من أم واحدة يعنى ؟؟!!!


وعاوز اسألك سؤال ..

انتى بقا يا ترا شيتوس بالجنبة ولا بالكاتشب ؟؟

ولا انتى من النوع الجديد الى لسا نازل الى بالفول المحمص ؟؟!!!

ههههههههههههههههههههههههه

انا بحب الشيتوس الى بالكاتشب
يا ترا انتى بطعهم إيه ؟؟!!!
ههههههههههههههههههههههههه


وصحيح ... عاوزك فى موضوع حلو
هتلاقى الأميل بتاعى فى مدونتى فى الحاجات الى على الجنب فى الآخر

هتلاقى هوت ميل وياهوو .. مشروع حلو أوى :)))


وتشكرى جدااااا على التاج
وججاوبه يا ستى علشان متقوليش الناس الزملكاوية حارمينك من حاجة

ههههههههههههه.. قال أهلى قال

Resala يقول...

تمااااااااااااام يا شيتوس
اجاباتك زى العسل
وده مش غريب عليكى
من مواضيعك انا متاكد انك شخصيه دمها خفيف جدا ولذيذه موت
ومبروك عالتاج
وعقبال ما يجيلى واحد
قولوا امين ياض انت وهيا
هههههههههه
تقبلى مرورى

Ahmed Mohamed يقول...

مبروك التاج وكل تاج وانتي طيبه

بخصوص الاهلي والزمالك
فا انا بحب لاعبين الاهلي جدا
وبكره الاداره الغبيه الي فيه
ومش بحب الزمالك ولا لاعبيه ولا ادارته
وانا اسمعلاوي اسمعلاوي اسمعلاوي اسمعلاوي
اسمعي دي::وعاشت الاسماعيليه دوله مستقله

http://boxstr.com/files/3016290_scl2g/ism3elya.mp3

romansy يقول...

كل تاج وانتى طيبة يا عسل
عقبال تاج العروسة
هو صحيح لونة ابيض
بس عشان انتى ملاك
مش عشان حاجة تانية

اجاباتك كلها هات وخد
برافوا عليكى

أسير الجراح يقول...

حتى الاجبات


متكتك ليها

لعب من على الونجين

ههههههههههههههههههههة


برافو عليكى


التاج عرفنا على شخصية جميلة زيك



تقبلى تقديرى واحترامى


اسير الجراح

حنين.. يقول...

هههههههههههههههههههههه
انا جيتتلك بعد ماتش الا هلى علطول
بس انا سمعته على الراديو, شوفتى اهىء اهىء
جا لنا ضيوف قعدوا مع بابا
وانا كنت هاين عليا اطفى النور عليهم
لولا انى افتكرت ان النبى وصانا بحسن استقبال الضيف
فرجعت فى كلامى

وعجبتنى اجاباتك يا اهلويه
ويارب يحققلك كل امانيك
وقوللى اختك((د.موني) مدونتها اسمها ايه
انا بتهيقلى عارفاه
وايه اخبارك فى رمضان
دمتى سالمه

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

ماجنوليا*
ربنا يخليكي ياقمر
وانا ان شاء الله هستني اجاباتك علي التاج
وكل سنة وانت بخير ياجميل
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

كاتب مصري*
اولا اهلا بيك في اول زيارة ليا وبجد نورتني جداااا وكفايه الدعوة دي بجد متشكرة اووي
اتمني دوام التواصل ان شاء الله
كل سنة وانت بخير
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

اخواتي حتي النخاع*
ياعم الزملكاويه علي عيننا وراسنا
مش احنا اللي نعمل كدة
ههههههههههههههه
قال زمالك قال
اه زمالك ونص امال ايه
يابني اقتنع بفريقك عشان يحبك عيب كدة
مش عارفه الأهلي بس مدايقكم في ايه
يابني كل واحد وليه مستواه
ههههههههههه
ويلا اتعادلتوا انهارده عشان برده ماتقولوش الأهلاويه حارمينكم من حاجة
هههههههههههه
وعلي فكرة لو هنتكم علي نوع الشيتسو فظان من البديهي يعني ان شيتوس الأهلاويه يبقي كاتشب ياخفة
هههههههههههههههه
عشان احمر يعني بيتهيألي كدة مش هتأكله تاني ؟؟
احسن برده
ههههههه
دمت سالم
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

جيمي*
ربنا يخليك ياجيمي والله انت اللي عسل وجميل جداااا
وياسيدي اهو التاج جالك لحد عندك استلمه بقي وهنتظر حلك عليه
دمت سااااالم
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

أحمد علام*
تصدق بالله انت شككتني في نفسي
قعدت أقول قبل ماارد عليه انا كاتبه حاجة عن الأهلي والزمالك اساسا
بس بيتهيألي لاء
عموما ياسيدي ولا يهمك
اهلي زمالك اسماعيلي
كـــــــــلـــــه
مــــــــــصر
ولا ايه؟؟؟
كل سنة وانت طيب
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

رومانسي*
يعني تضربني الرصاصة وتيجي متأخر كدة افرض كنت مت يعني
هههههههههه
ولا يهمك ياعم
بس جامده هات وخد دي
يلا اي خدمة مهارات بقي
هههههههههه
دمت ساااالم ياقمر
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

أسير الجراح*
ازيك ياقمر عامل ايه ؟؟
يارب تكون بخير يااااارب
انا اللي متشكره جدا اني اتعرفت علي شخصيه جميله وحساسة زيك
ربنا يحميك
دمت سااااالم
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

حنين*
حبـــــــيبه قلبي
عاملة ايه؟؟
وحشتيـني بجد يارب تكوني بخير ياقمر
شوفت ياستي الأهلي يلا مره من نفسهم يتعادلوا وادينا نرفع من روحهم المعنويه
ولا تزعلي نفسك الأهلي أهلي
وياستي انا مدونة اختي اسمها(انطلاقة)
وانا تمام اووووي الحمدلله في رمضان ده وقربت اختم المصحف وربنا يسهل
دمتي سااااالمة
أختك شيتوس

سارة درويش يقول...

ايه دا هي د/ موني اختك اختك .. ولا اختك في الله بس ؟؟ والله فعلاً تنفعوا اخوات انتوا الاتنين دمكم زي العسل بجد ..

تاج جااااااامد يا شيتوس
اسفة انى اتاخرت في الرد كل دا والله بس كنت ولازلت عيانة .. هجاوبه بإذن الله اول ما امسك نفسي كده وابقى مركزة

غلبان ... وليا لسان .... DeXTeR! يقول...

احم


سؤال و النبي

غلبان و ليه لسان دي يبقي انا صح؟؟

طاااايب

:)

سارة درويش يقول...

لأ يا دكستر اكيد مش انت انت مش غلبان ههههههههههههههههههههه

انا جيت اهو يا شيتوس علشان اخد التاج هحله اخيييييييييرا

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

سمو الأميرة سارة*
اة ياستي اختي من ام واحدة ومن اب واحد وبنقعد مع بعض في شقة واحده وكمان في قوضه واحده
ههههههههههههه
تخيلي؟؟
اه يابنتي انا اختها وهي اختي
وانتي كمان اختنا
دمتي سالمة
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

ديكستير*
ايوة ياعم هو انت
يارب نحله بقي
كل سنة وانت طيب
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

سمو الأميرة سارة*
وانا هستني اجاباتك ياقمر
أختك شيتوس