CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

الاثنين، 8 سبتمبر 2008

القلعة ولا ماتش الأهلي؟؟




أزيكوووووووا؟؟عاملين ايه في الصيام ؟
انا النهارده بجد كان يوم ديزو اوي يعني كنت جعانة ومش عارفه اكل معدتي كانت واجعاني جداااااااا مش عارفة ليه وحتي المياه والله ماكنتش عارفة اشربها ولحد دلوقتي لسة مفطرتش وربنا يسهل بقي....

المهم ان بابا من امبارح قال هخرجكم وكدة فطبعا دي في حد ذاتها معجزة ههههههههههههههههههه

المهم انا اساسا قلت لاء مش هخرج فلقيت اخويا جاي بيقولي بابا بيقول هنروح القلعة عشان عاملين فيها سهرات رمضانيه حلوة وكدة

قلتله اااااااااااااااه ان شاء الله روحوا انت بقي قال سهرات رمضانيه مش رايحه في حتة روحوا انتوا

وكمان اتدايقت اوي يعني انا كنت فاكرة خروجة نايس بقي وكدة

اصل يعني القلعة دي انا رحتها قبل كدة وانا في ابتدائي كانت رحله للمتفوقين وعلي فكره انا كنت فعلا من المتفوقين مش فشر يعني

ههههههههههههههههه

المهم يعني قلعة ايه دي اللي اروحها ده كفايه اسمها والواحد في رمضان ومش ناقص ذنوب

يعني الواحد لو راح المفروض يلبسها وبيتهيألي ده مش هيحصل يعني فبلاش نروح احسن ههههههههههههههه

المهم واحنا بنفطر بابا قال هتروحوا ولا لاء؟

فبصيتلوا كدة وقلت ماشي هكسف الراجل يعني هههههههههههههه ولا ايه ؟

بس وبرده اتدايقت وماعرفتش اعمل ايه ؟

جيت بقي بعد الفطار لقيت بابا بيقولي ايه

ها هتروحوا ولا تروحوا ماتش الأهلي؟؟؟؟؟؟؟؟

طبعا رحت اتحولت في ثواني وقلتله ااااااه والنبي ماشي اوكي

فماما ضحكت اوي يعني انا من شويه قلتلهم مش هخرج معدتي واجعاني ولما سمعت ماتش الأهلي قلت اه ماشي

طبعا ياجدعان مش عايزة كلام الأهلي حبيب قلبي وحياتي وكل حااااااجه

انا بقالي كتير جدا مش بتفرج بصراحة علي متشة ليه وكدة ولا لأي حد حتي ماتش مصر اللي فات مكنتش اعرف اساسا انه هيتلعب

ومتدايقه من نفسي اوووي والله انا كنت علي طول بتابع الكورة وكدة من ساعه بقي الدروس والامتحانات وانا مش متابعاها

يلا ربنا يسامحها بقي

المهم عشان ماطولش عليكوا انا اخيرا هخرج وهروح الاستاد دي اول مره اروح الاستاد علي فكره طبعا هتستغربوا

لا متستغربوش احنا اساسا مش بنخرج يعني والمره اللي كنت هروح فيها تعبت وقعدت

بس لالالالالالالا المرة دي هروح لو علي خشبة حتي ههههههههههههه

بس الا بالحق يعني هو الأهلي هيلعب امتي؟؟؟؟

ومع مين؟؟؟

اعذروني مش متابعة بقالي كتير والله

حقك عليا ياأهلي.





24 شووووووط:

blue-wave يقول...

لالالالالالالالالالالالالالالالالالا
كدا يا شيتوس؟؟؟؟
مش مسامحك
مش عارفه ان الأهلى هايلعب يوم الجمعه الجاى مع الزمالك؟؟؟؟
معقول يل شيتوس؟؟؟

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

اووووووووووووووه
لا ياتميرة ماقدرش علي زعلك خااااااالص
معلش والله انا فعلا بقالي كتير مش متابعه
بس مع الزمالك ده انا هخليهم يعيطوا علي كدة هههههههههههه
والله كويس اني تعبت النهارده عشان ماروحش القلعه هههههههه
ميرسي ياقمر
دمت سالم
أختك شيتوس

حسن حنفى يقول...

ممم

انا والله مش كنت اعرف

ومش هتفرج علي الماتش

:p

غير معرف يقول...

الاهلى كلمنى قالى انه مسامحك يا تشيتوس :D:D:D:D:D:


بجد انتى كوكو خالص :D:D:D

سارة درويش يقول...

ههههههههههههههههههههههههه
انتى عسل اوى يا شيتوس
بس فيكى عيب واااااااااااااحد
انك اهلاوية

آآآآآآآآى
الطوبة اللى حدفتيها جات فى وشى اهى
انا اسفة يا ستى
اهلاوية ع العين والراس ..

يااااااارب الماتش يتلغى ههههههههههههه حرام عليكى يا شيتوس تخلى كل البيت يروح الماتش علشان انتى وبابااكى تتفرجوا عليه
ولا هو انتوا كل البيت من عشاق الكورة ولا ايه ؟

أسير الجراح يقول...

شيتوس


كل سنة وانتى طيبة


دى اول زيارتى لمدونتك


وان شاء الله مش تكون الاخيرة



لانى اهلاوى بردو


هههههههههههههههههة

romansy يقول...

شيتوس
كل سنة وانتى طيبة
القلعة ....الهرم
المهم حاجة واحدة بس
ابو تريكة ....ابوتريكة

غير معرف يقول...

لا طبعا القلعه بلا الاهلي بلا بتاع

غلبان ... وليا لسان .... DeXTeR! يقول...

ههههههههه

سهره القلعه دي كانت ممكن تكون زي البطيخه يا قرعه يا حمرا

اما سهره الاهلي حمرا أكيد موش هتبقي قرعه لان الزمالك هيتغلب دا اكيد :D

د. مونى يقول...

طبعا انتى عارفة انى مش هروح معاكم
وعارفة ليه اكيد
يلا يارب الماتش يتلغى بعد ماتشترو التذاكر ويعملو حظر تجول فى الحسين علشان ماتتسحروش من غيرى
امين يااااااارب

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

حسن حنفي*
مممممم
مش هتتفرج علي الماتش
والله احسن برده ههههههههههههه
منا اساسا قلتلك مش بينفع الأطفال الصغننة تروح الاستاد ممكن تروح اوروبا بس زي مابتقول بس يارب الوالد بتاعك يوافق
ههههههههههههههههه
متشكرة بجد ياابو علي عشان تعليقك الجميل ده بصراحة ههههه
دمت ساااالم
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

ماجنوليا**
بجد كلمك طيب انا كدة ارتحت
ههههههههههههه
طيب بالمره ماقالكيش ع الخطة بتاعت الماتش ولا ايه؟؟؟
ههههههههه
وميرسي ياستي علي انك طمنتيني
بس صحيح ايه كوكو دي ؟
ههههههه
عادي عادي ولا يهمك
دمتي بكل خير ياقمر
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

سمو الأميرة سارة*
بصي من ناحية كل البيت من عشاق الكورة دي مش صح
يعني انا وبابا اكتر اتنين اهلاوية في البيت بس كلنا اهلاوية اه امال عايشه معاهم ازاي بس
واسفة ياستي لو الطوبة جت في وشك
بس هي عورتك ولا لاء؟؟؟
يارب يكون خير بس ههههههههه
كل سنة وانتي طيبة
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

اسير الجراح**
اووووووه اهلاوي
علي عيني وراسي وانا مدونتي مدونة كل الاهلاويه
والزمالكاويه
وكل الناااااس عشان محدش يقول متحيزة بس لالالالالا كل الناس حبايبي
نورتني بجد ياجميل وان شاء الله يدوم التواصل بيننا
كل سنة وانت طيب
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

رومانسي*
طبعا ابو تريكة ابو تريكة
هههههه
انت بتتكلم في ايه بس
دايما منورني يارومانسي والله
يارب تكون بخير
كل سنة وانت طيب
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

أحمد علام*
طيب أهلي وعرفناها ايه بقي بتاع دي
اكيد الزمالك صح؟
هههههههههههههههههههههههههه
وجهة نظر برده هههههه
كل سنة وانت طيب ياأحمد
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

dexter*
ياااااااااارب يسمع منك ربنا وتكون ابواب السما كلها مفتوحه كدة وربنا يتقبل منك
وان شاء الله هنكسب والأهلي أهلي
اووووووه اهلاوي
ورقصني ياجدع ههههههههههههههه
كل سنة وانت طيب يابو لسان انت
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

د.موني*
طب ليه ام الفقر يعني
يعني انتي مش عايزة تيجي براحتك انا مالي انا ياساااااااتر عليكي
وان شاء الله هنروح واتغاظي بقي
هههههههههه
شكرا ياستي علي انك افتكرتي اساسا تعلقيلي.

YaQeeN يقول...

هههههههههه فظيعه من يومك..
ازيك عامله ايه..؟
وحشانى جداً جداً جدااااااااااااً..

وميرسى جداً على سؤالك عليا يا شيتوس..

بجد فرحت قوى تعالى بقى عندى هتعرفى انا كنت مشغوله ليه..
وكل سنه وانتى طيبه رمضان كريم..

وقوليلى بقى عملتى ايه فى الاستاذ بالتفصيل الممللللل لما تيجى عندى..

إخوانى حتى النخاع يقول...

سلاموووو عليكووو

معلش يا ستى علشان انا كمان مكنتش متابعك .. كان فيه عطل ف النت


انتى فى حاجة مقولتهاش وانتى بتتكلمى ... ساعة لما قولتى هكسف الرجالة يعنى ؟؟؟!!!

محصلشى الكلام دا .. هيا شخطة واحدة من الحاج أبو شيتوس

خلاها تقول .. أبصم بالتلاتة إنى هروح
ههههههههههههههههههههههه

وخلى بالك بقا .. انا مش بحب الأهلى

الى بحترمه بس محمد أبو تريكة
غير كدا مش بحبه

ومش بحب الى بيحبه

:)) .. بس لو اتجوزت واحدة أهلاوية . طبعاااا هغير رأى :))

بس الأحسن هدور على واحدة زملكاوية
أو حتى يا ستى بتشجع فريق درجة تانية

المهم مش بتشجع الأهلى

أهلى إيه و .... إيه ؟؟؟!!

دلوقتى مبقاش فيه حاجة اسمها أهلى
كل الناس بتهتف للزمالك

زماااااااااااالك .. زمااااااااااالك


واكيد الأهلى حيخسر علشان انتى هتروحى :))


انا طبعا مش عارف الماتش دا أمتى لأنى الصراحة مش متابع تليفزيون خالص فى رمضان

بس أحب أبشرك إنه حيخسر وبإذن الله حيخسر

بس لو انتى روحتى حيخسر ستة صفر
بس لو انتى مروحتش حيخسر أربعة صفر بس


قال أهلى قال

كل اللعيبة بتسيبه

من اول عصام الى هرب منه من كتر الذل الى بيشوفه فيه لغاية متعب الى هيسبه

ربنا معاكوا بقا ... الأهلى دا وهههم


ولو عاوزة تعملى معايا مناظرة انا مستعد جداااااااااااااااااااا


هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

ميادة حبيبتي*
ازيك بجد انتي اللي وحشاني اووووي وكنت دايما بدخل بس مش كنت بلاقيكي كاتبه حاجه
يارب تكوني كنتي مشغوله بالخير يارب
واكيد طبعا هاجي لان انا الفضول هيموتني وعايزة اعرف مين اللي شغلك عننا هههههههههه
دمتي سالمة
كل سنة وانتي طيبة
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

أخواتي حتي النخاع*
ايه هع هع هع دي هترجع ولا ايه لا والنبي مش عندي ههههههههههههههه
انت بتقول انك مش متابع فعلا انا عرفت من غير ماتقول (مافيش حاجه اسمها اهلي كله بيهتف ويقول زمالك)
هع هع هع هع هع هع هع
هههههههههههههههههههه
يلا ربنا يوفقك
أختك شيتوس

غير معرف يقول...

طبعا ماتش الاهلى اهم

بس قوليلى انتى رحتى ولا لسة

الاهلى لسه هيلعب مع الزمالك الاحد

وكان فى من كام يوم ماتش ودى

تدريب فى فترة توقف الدورى

بس ازاى تكونى اهلاوية قوووووى كدة ومعرفكيش

انا من يوم ما أتولدت ولقيت نفسى اهلاوى
العيلة كلها اهلاوية فبالوراثة بقى

كل سنة وانتى والاهلى بخير وسلامت معدتك

رمضان كريم

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

المحارب المتيم
لا ياسيدي لسة ماروحتش انا طبعا هروح ماتش الاهلي مع الزمالك عشان اعرف اشجع كويس هههههههههههههه
ميرسي علي مرورك والله يسلمك
أختك شيتوس