CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

الأحد، 7 سبتمبر 2008

ايه دة بقي؟؟؟

اولا ازيكم؟؟؟
ثانيا انا دلوقتي متدايقه جدااااااااا لإني عملت مدونة جديدة عشان اكتب فيها ايامي وكدة
يلا اهي حاجة تسليني بدل الزهق اللي انا ببقي قاعدة فيه دة
المهم يعني انا المدونة دي صعبت عليا اووووووي لإنها بجد ليها عندي معزة خاصه معزة يعني بعزها ها
مش معزة العيد ههههههههههههههههههههههه
انا بوضح اهو عشان مايبقاش في حجه
بس في ناس جديدة دخلت تعلق فانا حاسة ان كل اللي هيدخل هيشوف ايام حياتي اللي هي المدونة الجديدة
ودي هتروح عليها فالمهم دلوقتي ان انا عايزة رأيكم اخليها ولا امسحها ؟؟؟؟؟؟
يعني انا لما فكرت اعملها قلت اكتب وخلاص ماكنتش اعرف ان التأثير هاييجي علي كله عادي
المهم قولولي رأيكم
ويارب تكونوا بخييييييير

10 شووووووط:

حسن حنفى يقول...

ولا يهمك كملي وصدقيني الناس هتعلق في الاتنين عادي

غير معرف يقول...

اولا احب اشكرك جدا علي دخولك دهاليز مدوناتي المهجوره دي الكلام ده كان من فتره عارف. بس انا مكنتش بدخل وكان لازم اشكرك

ثانيا بقي شوفتي انتي عندي كام مدونه
وممسحتهاش وكل شويه بدخل استرجع ذكرياتي فيها وسعات بتوحشني قوي حياتي الي فاتت وبحن ليها حتي لو كانت مجرد كلمات من ذكريات

خليها خليها خليها

إخوانى حتى النخاع يقول...

والله دى حلوة والتانية حلوة برده


انتى مشوفتيش الناس الى بيكون عندها تمن مدونات ؟؟!!!

انا بقولك خليهم

أدينا نعرف من المدونة التانية أسرارك

وممكن نكتبها فى مجلة أسرار النجوم :))

بألللللس بس
وبجامل كمان بس :))


يا ستى خليهم ... متحذفيش حاجة

غير معرف يقول...

ايوه و لا يهمك و سيبى الاتنين

ربنا يوفقك

عايش... ولكن !!!! يقول...

انا من رأيي انك تفكرى فى الكتابه مش فى التعليقات
انا كنت الاول زيك كده بدور على التعليقات بس لما تكتبى علشانك علشان اللى انتى عايزاه هتلاقى اللى بيزورك هنا واللى بيزورك هنا

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

حسن حنفي*
متشكرة اوي ياحسن انت اخ غالي بجد وربنا يخليك لينا كدة وتنصحنا علي طول
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

احمد علام*
دة انا اللي لازم اشكرك علي كلامك الجميل اللي بتكتبه دة وثانيا علي متابعتك ليا ولكتاباتي
بس برده انا لسه حيرانه

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

اخواتي حتي النخاع*
لا متفرحش اوي كدة اسرار النجوم ايه بس ههههههههههه
لا منا برده مش هقول كله كله يعني
هقول حاجات صغيرة كدة هههههههههههههه
ميرسي ياقمر علي متابعتك
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

ماجنوليا*
ويارب يوفقك انتي كمان ومتشكرة اووووي علي مرورك وتعليقك
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

عايش ولكن*
اولا اهلا بيك وبجد نورتني
ثانيا انا والله مش حكايه اني بفكر في التعليقات انا بحب دايما الناس تكون معايا وانا طبعا بكتب لنفسي بس يهمني اوي اعرف رأيي الناس في كلامي دة صح اوغلط يعني لو صح اتمادي ولو غلط اتراجع فيه هي دي عادة الحياه يعني
متشكرة اوي لمرورك ويارب يدوم التواصل بيننا ان شاء الله
أختك شيتوس