CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

الخميس، 21 أغسطس 2008

(((تاااااااج)))






دي طبعا اول مرة اجاوب علي تاج وبشكر اوووي اخويا (حسن حنفي)هو اللي بعتلي التاج دة .
هي الأسئله حقيقي صعبة ومحيرة وانا بصراحة خايفة اجاوب عليها مش عارفة ليه هما 5 اسئلة بس جباريييين هههههههه.

بس هعمل ايه مقدرش لازم اجاوب وربنا يستر بقي....

بسم الله الرحمن الرحيم 1.2.3 هبتدي.

اول سؤال:أذكر 5 أحلام علي الأقل تخص ماضيك وتحلم فيها بتغير أشياء وماذا ستترك؟

*زمااااان كان نفسي اكون دكتوره عشان اعالج الناس ومايبقاش في حد تعبان ،وساعات كان بيبقي نفسي اسافر بره مصر وادرس هناك وكدة هههههههه ماكنتش اعرف حاجه بقي ،وساعات كنت بقول انا هبقي مغنيه لاني بحب الغني جداااا،يعني حاجات كتير اووي مش متذكراها كلها بصراحة .

س2:أذكر 5 أحلام علي الأقل تخص مستقبلك؟

*نفسي اوي اكون حاجة كويسة وارضي ربنا وارضي نفسي .

وكمان نفسي اكون ام كويسة واقدر اقوم برسالة الأم الصحيحة.

لما اموت الناس تفتكرني بالخير.

افضل دايما مع اخواتي وعائلتي.

اهم حلم بقي الاقي الصديقة اللي بدور عليها من زماااااان ومش عارفة الاقيها.

س3:اذكر شخصين علي الأقل متواجدين في حياتك كنت تود وجودهم قبل الأن بزمن؟

*صديقي واخويا (محمد نشأت)بجد ده صديقي جدااا وكان نفسي يكون اخويا بجد لأنه حقيقي بالنسبة لي غاااااالي عليا اووي.

*وبرده صديق تاني (محمد حسام)بحبه جدااا هو ساعات بيبقي رخم بس برده كان نفسي يكون موجود من زمااان.

س4:أذكرشخصين علي الأقل غير متواجدين في حياتك حاليا كنت تود وجودهم الأن في حياتك واولادك مستقبلا؟

*اول شخص جدو ابو ماما مات وانا صغيرة وحقيقي كان انسان جميل لو كان موجود معايا لحد دلوقتي كان زماني بقيت حاجه تانيه خاااااالص بجد كان نفسي يكون معايا.

تاني شخص:انا!!!!(نفسي الاقي نفسي تاني وارجع زي ماكنت زماان واقدر اكون بالنسبة لأولادي ام مثالية وان شاء الله كل شئ هيتصلح زي ماوعدتكم في البوست اللي فات).

س5:لمن تهدي هذا التاج؟؟؟

لحبايب قلبي دول:

دكتور عمرو، د.موني، كولد اير،حنين ،صباح الصباح ،بودة، ريمان، أ.فهمي نديم، طهقانة، احمد علام، رؤية، يويو، طهقان.

18 شووووووط:

حسن حنفى يقول...

ممممممممم

بسم الله ماشاء الله اجابات جميله

وتاج مش متعب خاالص

هههههههههههه

شكرا لحل التاج

ريمان يقول...

السلام عليكم

ايه الاجابات الجميله دى يا بنوته يا عسل

اجابات متميزه وتاج جميل

وشكر ا على التاج الهديه يا قمرررررر

وخدى البوسه دى منى ليكى

اموااااااااااه

مجلة الأم الصغيرة يقول...

أسجل أول زيارة لي هنا .. مدونتك جميلة بجد .. و مبروك أول تاج تحليه
استمري
تحياتي

blue-wave يقول...

والله كنت متأكد انك عسوله كدا
اجاباتك حلوة وشقيه فعلا
وشكرا على تمرير التاج
بس للأسف جاوبته قبل كدا
تسلميلى يا غاليه

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

حسن حنفي*
ربنا يخليك ياعم وعندك حق هو فعلا مش متعب خااااالص ههههههه
ميرسي بجد علي مرورك
دمت سالم
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

ريمان*
ازيك ياقمر فيييييينك؟؟؟
والله واحشاني موت ياريمان بجد ....وربنا يخليكي علي تعليقك الجميل دة وميرسي علي الوبسة ياستي وخدي دي كمان مني ليكي اموااااااه.
دمتي سالمة
اختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

قطرات من شواطئ الحب*
اهلا بيك طبعا والمدونة مدونتك وتشرفني في اي وقت والله يبارك فيك ياجميل .
دمت سالم ومنورني دايما كدة
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

د.عمرو*
والله انت اللي زي العسل عشان تعليقك الجميل دة وياسيدي خيرها ف غيرها ابقي اديلك تاج تاني ولا يهمك.
دمت بكل خير
أختك شيتوس

boda_love15 بودا يقول...

أولا ازيك ياشيتوس
ثانيا انا جاي مش متأخر الحمدلله لحقت المره دي
ثالثا انا طبعا ما شفتش تاجات قبل كده انا شوفت الواجب عند د.موني بس هي مش مررته ليه بس عمتا فعلا الاجابات دي بتدل ع انك شخصيه جميله
رابعا انا مش عارف اشكرك قد ايه ع تمرير التاج ليه ويارب اكون عند حسن ظنك
اسف ع الاطاله

شفـقــة و إحســــان يقول...

مبروك الف الف مبروك

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

بودة*
لا شكر علي واجب
ميرسي لمرورك

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

شفقة هانم وإحسان بك*
اشكرك علي مرورك لأول مرة في مدونتي
وميرسي الله يبارك فيكي
أختك شيتوس

غير معرف يقول...

فعلا لو كل انسان جميل فضل معايا
لكنت بقيت حاجه تانيه خالص
((وجه حزين جداااااااا))
مبروك التاج وبرافو علي الاجابات

وميرسي اوي اوي علي التاج بس لو كان (درع الدوري )
كان يبقي مية فل واربعتاشرررر

فين صوووووورة التااااااااج!!!!؟


««((¯`·«AhMed•3LaM»·´¯))»»

yoyo يقول...

امممممم بقى كدا انا اسمى مكتوب يعنى اتدبست فى التاج دا بقى ولا ايه حتى انتى يا شيتوس هههههههههههه مش كان العشم دا احنا اهلاوية زى بعض هههههههههههههه
هدية مقبولة يا قمر
ان شاء الله هاجاوب عليه قريبا جدا
اجابتك عسولة زيك كدا بالضبط
ربنا يسعدك يارب و تحققى كل اللى بتحلمى بيه
تحياتى
يويو

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

أحمد علام*
والله ياأحمد بالنسبة لصورة التاج انا مش عارفه والله الجهاز عندي تعبان شويه ادعيله بالشفاهههههههه...وبالنسبه للتاج ياعم الشكر لله بس يارب تجاوب بقي
ميرسي علي متابعتك ومرورك
دمت سااااالم
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

يويو*
ياجميل انا مقدرش ادبسك والله خاصة انك أهلاويه زييي يعني يهمني راحتك ياقمر لو كمان مش عايزة تجاوبيه فانا وانتي واحد انا جاوبته كأن كل الأهلاويه جاوبوه ولا ايه؟؟؟؟؟؟هههههههههه
والله شحكتيني وميرسي اووووي علي الدعوة الجميييييله دي ويارب انتي كمان يحققلك كل اللي في بالك واللي بتتمنيه .
دمتي سالمة
أختك شيتوس

Mustafa Şenalp يقول...

çok güzel site. :)

غير معرف يقول...

Kanami sang imo blog. Daw spaghetti.