CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

الثلاثاء، 29 يوليو 2008

اتحداكي ..ياأحزاني(مجرد تخيل )

تحدي مع احزاني....

(((علي فكره ياجماعة قبل ماتقروا ....
الكلام ده أنا موجهاه للأحزان مش واحد بيحب واحده لأن في ناس كتير فهمت غلط...أنا كلامي كله موجه للأحزان يعني مش انسان يارب تعجبكم وسامحوني لو كان فيها شويه فقر هههههههه...بس بجد انا كنت كاتباها وانا متدايقه جدااااا يارب تفهموها صح وبوضح كلامي تااااااني اانا موجهه الحديث ده كله للأحزان اللي جوايا يعني بتحدي شئ معنوي مش مادي يارب تفهموني زي منا عايزه وياريت التعليق يكون بكل صراااااااحه....بس طبعا مش قبل ماتفهوني كويس الاول؟؟؟ماشي؟؟؟
اتحداكي يامن جعلتيني طوال الزمان كاليتيم الذي لا يملك سوا البكاء والأحزان .
جعلتيني قاسيه القلب لا ادري كيف اتكلم؟ وكيف افعل؟
جعلتي القسوه من طبعي ،جعلتيني انسان اخر ينظر للحياه وكأنها وهم وأنها سوف تنتهي من يوم واحد .
ولكني اوجه اليكي هذا التحدي معكي انتي وليس مع الحياه، سوف انساكي وسوف اجعلكي تتألمي مثل ماألمتيني كثيرا.
كفي وانك جعلتي ضحكتي لا تظهر الا بحساب بعد ان كانت لايكون لها ميعاد...
سوف تذهبي الي من تريدي وتأكدي انه غيري .
سوف ابعد عنك ألي الأبد وكل جسدي ممانع ان تكوني معه مره اخره واليكي هذا التحدي مني.
(عقلي) يريد ان يطرد كل ماجعلتيه يفكر فيه جعله يمل .
( قلبي) بعدما جعلتيه ينسي كل مايحبه سوف يحافظ عليه حتي يظل .
(يدي) سوف تضم يد الفرح الذي منعتيها من ضمه طوال حياتها.
و سوف ترجع لي نظرتي البريئه التي كانت نظره تدل علي اليأس والحزن.
وترجع لي ابتسامتي وسوف تبقي كما هي دائمه بعدما جعلتيها لا تجرؤ الابتسام دون اذن.
اعرف انكي لا تتحملي هذا التحدي ولكني سوف ارحمك سوف امحيكي من الوجود بداخلي وسوف ارحكمي ولن يكفيني ان انساكي فقط ولكن......
يكفيني ان انظر اليكي واجدك تنظري الي وتطلبي مني ان اسامحك وتنتظري رصاصه الرحمه حتي تموتي ولا تبقي مع احد غيري افضل اليكي من ان انساكي واذهب الي عدوك الذي رفضتي ان اكون معه .
وسوف اطيعك في هذا واطلق عليكي هذه الرصاصه حتي اجعلكي تنتهي تنتهي الي الأبد.
ولن اسمح لكي بالدخول الي مدينتي مرة أخري.
والأن اطلقت عليكي الرصاصه التي كنتي تنتظريها مني...
عفوا زمن الأحزان اصبح لدي مجرد ذكرياااااات.وهذا ماوعدتك به!!!!

6 شووووووط:

د. مونى يقول...

حقيقي مش لاقية غير كلمة برافوووووووو
اسلوبك جميل بالنسبة لسنك وقراءاتك القليلة وده معناه انك لو اهتميتي اكتر من كده بشوية هتبدعي
انت علي الطريق( كلمة قالهالي استاذي حبيبي وكأنها دانة مدفع ههههههه فجرت طاقات جميلة جوايا..... انا بهديهالك ومنتظرة محاولة اخري توصفي فيها اروع من كده)

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

د.موني
ميرسي علي تشجيعك ليا بجد متشكره اوووووي
واوعدك اني ههتم بالقراءه بس حاولي تساعديني بقي ههههههههه
أختك شيتوس

غير معرف يقول...

والله انتى حد فوق الوصف ربنا يخليكى يارب كده والمدونة تكون احسن مدونة فى العالم وصاحبت المدونة طبعا ويارب يبعد عنك كل الاحزان يارب

انا اسمى :د/????

ساكن : فى عالم الخيال

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

غير معرف او دكتور؟؟؟؟؟
بجد بيسعدني مرورك بس هكون سعيدة اكتر لو عرفت ميييييييين ؟؟؟
دمت سالم
أختك شيتوس

غير معرف يقول...

انا حد معجب باسلوبك اووووى بس .....
لو بجد عايزة تعرفى انا مين ممكن تكلمينى ع الاميل ده popo_king25@yahoo.com
بتاعى والله انا هكون سعيد اوووى انا من مصر ع فكرة من القاهرة بالتحديد

باااااى

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

د\؟؟؟
هههههههههه
شكلنا كده هنفتحها شات هنا والله
ياريت ننجز يعني
وعموما ميرسي علي متابعتك ليا
دمت بكل خير
أختك شيتوس