CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

الأحد، 27 يوليو 2008

بحبه اووووي ياناس (مش قلتلكم الأهلي أهلي!!!)


بجد انهارده رغم اني كنت متوتره جداااا وقلقانه وكان عندي احساس ان الزمالك هيكسب يعوضها مره تانيه بأذن الله ،وبرده لسه الزمالك زمالك وهيفضل طول عمره فرقه كويسه وكلنا بنحترمها وبنقدرها .

وبجد هما عملوا ماتش كويس، بس انا نفسي يعرفوا التقصير منين بالضبط ويصلحوه .

انا عن نفسي شايفه ان اللعيبه بصراحه بيعملوا كل جهدهم يبقا ياتري العيب في ايه؟بجد العيب في ايه؟؟؟؟؟؟؟
بالنسبه بقا للأهلي:

الحمدلله ثقتي في الأهلي وفي اداءه وخبرته عمرها ماتهزت حتي لو كان خسر برده بحبه اووووووووي.

بجد انا مش قادره اقولكم انا فرحانه ادا ايه وبيطاردني احساس غريب وقلبي بيدق بسرعه اووي من ساعه ماكسبنا وبجد كان نفسي اكون في الأستاد عشان اطلع كل الحب اللي جوايا ده .

بجد مبروك مبروك مبروك للأهلي ويارب دايما رافع رأس كل الأهلاويه ومشرفنا علي طول يارب.

وهارد لاك للزملكاويه وان شاء الله هتفرحوا قريب اوووووووووي.

بس لازم تقفوا جمب فرقتكم وماتتخلوش عن الزمالك ابدا علي قد منا حاسه انكم اكيد زعلانين منه بس افتكروا قد ايه الزمالك فرحكم وقد ايه قدم لكم انجازات وصدقوني عمركم ماهتزعلوا منه.

هختم كلامي واقول:

اني بجد بحب الزمالك وبحترمه جدا وياريت نعرف ايه سبب تأخر الزمالك لهذه الدرجه وان شاء الله كل حاجه هتتحل وبأذن الله هتفرحوا قريب اوووووي يازملكاويه وبرده هقولكم ان
**** كـــــــلـــــــــنــــــــا مــــــــــصــــــــــر****

14 شووووووط:

zOzO يقول...

طبعا مليون مبرووووووووك للاهلي

ونقول لزماكل هادر لاك

طبعا

المره الجايه ان شاء الله

تحياتي ليكي وميرسي لمرورك

يارب اشوفك ع طول

ياااااااااااااااااااارب

ربنا يعمر بيتك يارب
وييعد عن كل الامراض يارب
هههههههههههههههههههههه
شكلي كدا بشحت
اروح عندي احسن اطرد
هههههههههههههههههههههههه

معلشي لو تعليقي رخم اصل المود
فله اووووووووي


تحياتي وسلامي كتير
لاهلي شيتوس اللي انا بموت فيه
بس بالشطه

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

زوزو*
ميرسي ياقمر علي تعليقك وان شاء الله هنشوف بعض علي طول
اختك شيتوس

YaQeeN يقول...

شيتوس حبيبتى..
السلام عليكم..

ازيك وايه اخبارك..
ألف مبروك للأهلى بجد الأهلى رافع راسنا علطول وراس مصر كلها..
وحظ سعيد فى المره القادمه للزمالك..


انتى وشك حلو عليا مدونتى القديمه قدرت استردها تانى..وليكى عندى فيها تاج منتظراكى تيجى تستلميه..
ههههههههه أصلى حالفه كل اللى اعرفهم لازم ياخدوه..طويل قوى يحرقه ههههههههههههههههه..


يللا دمتى سالمه وألف مبروك كمان مره لينا..

blue-wave يقول...

الف الف الف مليووووووووووون مبروووووووك
بس بينى وبينك
كنا وحشين اوى امبارح
جوزيه كان غريب لما ماحطش غير قلافيو مهاجم وحيد
وبعدها نزل اسامه وساب حسين ياسر برة
يلا اتسترت
وعقبال الباقى
سلام

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

مياده*الله يبارك فيكي
من عنيا طبعا ياحبيبتي هستلم التاج تحت امرك والحمدلله اني وشي حلو عليكي يارب دايما تكوني مبسوطه وسعيده ياااااارب....
اختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

blue wave*
بيني وبينك اه احنا كنا وحشين اوي امبارح ومنويل جوزيه استهبل كتير فعلا كفايه انه طلع احمد صديق مع انه كان اكتر من رائع امبارح وطبعا كفايه اوي اننا كنا من غير الخلوق والملتزم محمد ابو تريكه والقناص عماد متعب.
دمت سالم....
وميرسي علي مرورك وتعليقك

boda_love15 بودا يقول...

الف مبروك ياشيتوس انا كنت اول من باركلك بعد الماتش ع طول وربنا يكون في عونا انشاء الله هيجي يوم ونكسب اكيد بس امتي اليوم ده انا من ساة الماتش لحد دلوقتي مش عارف انام عمال احلم بكوبيس فظيعه اولهم اني واحد خبطني خبطتيب ع راسي في اسبوع واحد والتاني ان جبتك ياعبدالمعين تعني لقيتك ياعبدالمعين عايز تتعان وطبعا ده علي اجوجو بس كفايه كده والف مبروك مره تانيه وعشره

د. مونى يقول...

مبروووووووك وطبعا اسفة لاننا متفرجناش عليه سوا زي مابنعمل كتير
بجد ياجماعة الماتش لما بيتشاف وسط لمة احيانا بيكون ممتع وخاصة لو بين قطبي الكرة المصرية ( الاهلي والزمالك طبعا)
ربنا يصلح الحال
مبروك يا اهلاوية وهارد لاك يازملكاوية وان شاء الله ربنا موجود
هههههههههههههه

Mkjwe يقول...

الف مليون مبروك ... الأهلي أهلي
ورئصني ياقدع

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

بوده*
الله يبارك فيك
وصدقني حاسه بيك والله هههههههه
وفعلا عندك حق علي جبتك ياعبد المعين تعني لقيتك انت نفسك عايز تتعان طبعا انت فاهم قصدي علي ميييييييين؟
هههههههههه
اختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

د.موني*
الله يبارك فيكي وطبعا انا عذراكي عشان ماتفرجتيش معايا وعارفه ان وراكي حاجات تهمك اكتر من الكوره لكن انا مايتهيأليش ههههههههههه
أختك شيتوس

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

lovely ghost 14
الله يبارك فيك
ولو اهلاوي ارقص ياعم هو حد قدنا
هههههههههه
أختك شيتوس

غير معرف يقول...

والله ياشيتوس انتى وشك حلو ع اى حاجة فى الدنيا وكمان اااااالف مبروك لكل الاهلاوية والكرة المصرية

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

معجب بشيتوس*
هههههههههههههه
والله ماعارفه اقولك ايه حيرتني!!!!!!
عموما ميرسي علي ذوقك
دمت سالم
أختك شيتوس