CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

الجمعة، 4 يوليو 2008

عاصي في الحب



وكيف احبك وقد مات فى زمانى كل معنى للحب والامان والسلام،أحيا فى مجتمع تملأه الشعارات فالحب كلام والوفاء كلام والامل كلام كل شىء زائف .
حتى الحب لم يعد بزمانى سوى حزن تكتبه الاقلام




فكيف احبك والفقر سيف يقطع رقبه من تراوده الاحلام ؟؟؟؟؟؟؟؟

عذرا مولاتى فلست جبانا ولكنى لست قارونا كى اهديكى الذهب والمرجان، لست ذاك هارون الرشيد او ذاك الذى يلبس تاج السلطان.


لوكان الحب دينا يتبع :
فاشهدى سيدتى انى أعلن العصيان لو كان الحب بحرا يسقينا لن أشرب منه وسأموت ظمآن!!!
أقولها ثانية عذرا مولاتى : فليس معى سلعه هذا الزمان .....

2 شووووووط:

boda_love15 بودا يقول...

ههههههه المره دي بقي الموضوع بجد يفطس من الضحك مش قصدي الاستهزاق بالموضوع والله ولا قصدي ازعلك انا بجد في شعور غريب بنتابني يعني بحس بيه وانا بقرأ الموضوع ده اه علي فكره دي خامس مره اقرأه ومش عارف ليه عايز اقرأه مره اخري بجد موضوع جااااااامد اهنيكي يا شييتوس والا اقولك يا د.شيتوس هههههههه

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

ميرسي اوي بجد علي تعليقاتك الجميله دي!
بس عايزه اقولك حاجه ياريت تعتبرها نصيحه حتي من اختك الصغيره يعني
ياريت وانت بتكتب سواء كان شات او ارسال تعليق لاحد المدونات تاخد بالك من اسلوبك في الكتابه مش معني كده اني زعلت انا الحمدلله عارفه نفسي وقدراتي بس صدقني الكتابه مش كل حاجه يعني هتلاقي كل واحد فهم بطريقته الخاصه ياريت تاخد بالك وعموما ياعم انا اتمنالك انك تضحك يعني ولا ايه؟ههههههه