CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

الثلاثاء، 1 يوليو 2008

فعلا كله عادي



والله بجد عالمنا ده مابقاش في حدود لاي حاجه وكل حاجه بقت متاحه وعاديه جدا يعني ممكن واحد يهزأك وبعدين يقولك عااااااااااااااادي


كبر دماغك بقا انا كنت بهزر وهو اساسا مكنش بيهزر ولا حاجه ياتري العيب فينا ولا في مين بس والله مابقتش عارفه حاجه في الزمن ده


الواحد مابقاش عارف يعمل ايه يمكن الكلام مش معبر اوي بس بجد لازم اسلوب حياتنا يتغير او نحاول نتأقلم مع الناس العادييييين
ههههههههههه

ونبقا عادي نتهزأ ونسكت وماحدش يقدرنا ونسكت برده ماهو صح دلوقتي بقا (كله عاااااااااااادي)

5 شووووووط:

د. مونى يقول...

والله ياشيتوس امبارح واحد قاللي يعني اتعور ولا اسكت وخلااااااااص؟
تفتكري ده تقوليله ايه؟
خايف يدافع عن نفسه احسن يتعور ووشه اللي مدوخ البنات يبوظ
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

boda_love15 بودا يقول...

أولا أنا قرأت المدونه بتعتك عجبتني جدا أولا موضوع كله عادي انا طبعا ما استغربتش من موضوع زي ده انا استغربت منك اكتر ازاي واحده في سنك يبقي تفكرها ناضج للدرجه دي وانتي عارفه طبعا ينات سنك تفكرهم ازاي بس عايزك تعرفي كويس اننالازم نبقي عارفين ازاي نتعامل مع الناس العاديين خالص دول وازاي نوقفهم عند حدهم ومش توصل انهم يهزؤنا حتي لو كانوا غالين علينا وربنا يوفقك

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

ميرسي اوي بجد علي كلامك الجميل ده يابودا وان شاء الله هنعرف نتعامل مع الناس العاديين ههههههه
شكرا علي متابعتك لمدونتي

Ossama el Masry يقول...

أصل فعلا ... كله عادي
ديه أصالة نزلت البوم اسمه عادي
شكلها حست بالمشكلة

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

اسامه*
ضحكتني والله بجد فعلا هي شكلها كده برده انا قلت كده انا كمان انها حست بالمشكله هههههههههه.
ميرسي علي مرورك يااسامه واتمني تدوم الصله بيننا.